Coordinadora Pro Museu del Transport al Bàsics del Betevé (Barcelona Televisió)

Per què Barcelona porta més de cinquanta anys esperant el Museu del Transport. En part perquè els polítics no han fet els deures.

El Museu del Transport de Barcelona vol preservar i mostrar la història del transport públic de la ciutat, una història diversa amb metros, tramvies, busos, funiculars, taxis i més. Aquest museu, amb més de 50 anys d’espera, exhibirà vehicles i equips històrics de TMB, Bombers i altres col·leccions, amb la intenció de ser un espai viu, interactiu i modern. També oferirà activitats culturals amb el suport d’una escola de formació per restaurar el patrimoni.

Proposen establir el museu al Palau de Comunicacions de l’Exposició Internacional de 1929, un espai públic de 16.000 metres quadrats, actualment poc utilitzat. Aquest emplaçament és ideal per rendir homenatge al primer centenari d’aquella Exposició i tornar el palau a la seva funció original.